Σελίδες

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΒΙΒΛΙΑ


Μια υπέροχη ιδέα, που έχει γίνει μόδα, με παλιά βιβλία που δεν χρησιμοποιούμε και τα έχουμε αποθηκευμένα. Με λίγη δουλίτσα μπορούν να γίνουν υπέροχα γλυπτά - διακοσμητικά!!
Στο διαδίκτυο υπάρχουν πάρα πολλά βίντεο με μοτίβα και τους τρόπους για να το ξεκινήσεις. Όρεξη να υπάρχει και μπορείς να κάνεις θαύματα. 
Αυτό είναι η δική μου πρώτη απόπειρα με την πιο απλή τεχνική διπλώματος και βγήκε καλύτερο από ότι περίμενα.
Εγώ χρησιμοποίησα μια παλιά εγκυκλοπαίδεια, που την είχαμε σε αχρηστεία πλέον. Το πλεονέκτημα είναι ότι έχει σκληρό εξώφυλλο και το μειονέκτημα ότι έχει πάρα πολλές σελίδες.
Για να ξεκινήσουμε βρίσκουμε τη μέση και ξεκινάμε διπλώνοντας εναλλάξ (μια αριστερά, μια δεξιά για να είναι ομοιόμορφα) όπως φαίνεται στις εικόνες.




Συνεχίζουμε μέχρι να φτάσουμε στο μέγεθος που θέλουμε. Εννοείται ότι θέλει υπομονή. Το δικό μου τελικό αποτέλεσμα ήταν αυτό:


Το κενό στη μέση το έκοψα εγώ στο τέλος γιατί μου άρεσε η ιδέα να βάλω και ένα ρεσώ. Και χωρίς το κενό, όμως, είναι πολύ ωραίο. Στο τέλος, έκοψα χαρτόνι και έβαλα σαν φόντο για τις σελίδες που έμειναν και πρόσθεσα και τα λουλουδάκια. Οι δυνατότητες είναι πολλές, αρκεί να υπάρχει φαντασία.


Το επόμενο που ξεκίνησα είναι με γράμματα, λεπτομέρειες προσεχώς!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου