Σελίδες

Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ....


Κυριακή σήμερα, ψάχναμε από το πρωί με τι να ασχοληθούμε. Μία από τις αγαπημένες μας ασχολίες είναι να κάνουμε και το γιατρό για τις κούκλες και τα αρκουδάκια μας. Και επειδή τα σετ ιατρικής φαίνονται στα παιδάκια μου λίγο ψεύτικα (το θερμόμετρο δε δουλεύει, η σύριγγα δεν είναι αληθινή κτλ κτλ.) είπα να φτιάξουμε ένα δικό μας κιτ ιατρικής από αυτά που είχαμε σπίτι μας.
Αρχικά, κάναμε εκκαθάριση στο ντουλάπι με τα φάρμακα (ευκαιρία ήταν!) και μαζέψαμε, όπως βλέπετε, κουτάκια και μπουκαλάκια. Βρήκα και γλωσσοπίεστρα που τα είχα χρησιμοποιήσει σε κάτι άλλες κατασκευές και ξεκινήσαμε.
Στο κουτάκι μας βάλαμε γάζες, επίδεσμο, βαμβάκι και μπατονέτες.


Μετά, το θέμα μας ήταν πώς να φτιάξουμε τα "ακουστικά" του γιατρού. Μετά από σχετική έρευνα στο διαδίκτυο, έφτιαξα δύο διαφορετικά, ένα για το γιο μου και ένα για την κόρη μου. Του Δημήτρη το έφτιαξα με παλιά ακουστικά ψείρες από ένα κινητό που δε χρησιμοποιούμε πλέον. Έκοψα και ένα κύκλο από χαρτόνι και το κόλλησα και έτοιμο!

Για το στηθοσκόπιο της Κατερίνας, πήρα μια στέκα της, έδεσα μια κορδέλα, έκοψα ένα κύκλο από χαρτόνι και τον κόλλησα στην κορδέλα και έτοιμα και αυτά!
Από πιο μικρά γλωσσοπίεστρα έφτιαξα θερμόμετρα, τα οποία όμως μπορούν εναλλακτικά να γίνουν και από χαρτόνι πολύ εύκολα.


Εννοείται, ότι τα χωρίσαμε στη μέση, ώστε να πάρουν και οι δύο τα ίδια, γιατί αλλιώς θα είχαμε μεγάλους τσακωμούς...


Το επόμενο βήμα ήταν η τσάντα του γιατρού. Αν έπιαναν περισσότερο τα χέρια μου, προφανώς θα έραβα κάτι αλλά επειδή δεν το έχω, βολευτήκαμε με μικρά τσαντάκια που ανακαλύψαμε στα παιχνίδια μας. Για το Δημήτρη, ένα τσαντάκι από σοκολατάκια που μας είχε φέρει η αδερφή μου και για την Κατερίνα μια τσάντα παιδική ώμου. Εννοείται ότι κόψαμε δύο κόκκινους σταυρούς από χαρτόνι για να κολλήσουμε στην τσάντα μας, αφού κάθε γιατρός που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει και το ανάλογο σήμα....


Και πλέον είμαστε έτοιμοι για παιχνίδι!! Το φτιάξαμε σήμερα το πρωί και προβλέπω να κοιμόμαστε αγκαλιά. Εχουμε γιατρέψει παππούδες, γιαγιάδες, φίλους και συνεχίζουμε... Γιατί όπως έχω ξαναπεί, τα μικρά παιχνιδάκια που φτιάχνουμε για τα παιδιά μας από υλικά που έχουμε σπίτι μας, τα εντυπωσιάζουν περισσότερο από τα έτοιμα για κάποιο ανεξήγητο λόγο!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου