Σελίδες

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΜΑΣ


Ήρθε και η φετινή μας επέτειος γάμου! Ακόμα μου φαίνεται απίστευτο ότι πέρασαν απίστευτο ότι πέρασαν κιόλας 10 χρόνια. Κι όμως είναι αλήθεια! Και επειδή ο Σεπτέμβρης είναι πάντα δύσκολος μήνας, φέτος έφτιαξα μικρά συμβολικά πραγματάκια.

Το πρώτο μου και ιδιαίτερα αγαπημένο μου είναι η κορνίζα που έφτιαξα με το δέντρο και τις καρδούλες. Τις οδηγίες θα τις βρείτε σε προηγούμενο ποστ εδώ. 


Το δεύτερο δωράκι μου είναι ένα μίνι άλμπουμ. Την ιδέα και τις οδηγίες με τα εκτυπώσιμα μπορείτε να τα βρείτε εδώ. Μπορεί να φαίνεται λίγο περίπλοκο αλλά είναι πολύ εύκολο στη συναρμολόγηση.






Το τρίτο και τελευταίο μου δώρο προς το σύζυγο, είναι ένα ψηφιακό βιβλίο που το έφτιαξα μόνη μου στο storybird.com. Είναι πραγματικά υπέροχο και κάτι διαφορετικό. Μπαίνεις στο συγκεκριμένο site και διαλέγεις εικόνες και γράφεις μόνος σου την ιστορία σου. Μπορείς να το στείλεις με email στον αγαπημένο σου δωρεάν (χρεώνεται μόνο η εκτύπωση εάν το επιλέξεις, αλλιώς όλα τα υπόλοιπα είναι δωρεάν). Αυτό είναι το δικό μου «παραμύθι».

Αυτά για φέτος!!! Ελπίζω να σας έδωσα ιδέες και για τη δική σας επέτειο ή απλά για να φτιάξετε ένα δωράκι στον αγαπημένο σας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου