Σελίδες

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ.... ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ


paidikes seires


Βλέποντας το γιο μου να βλέπει με τόσο πάθος "Power Rangers" και "Monsuno" και άλλα παρόμοια τηλεοπτικά προϊόντα, και μετά να αναπαράγει αυτού του είδους τη βία χοροπηδώντας και φωνάζοντας και παλεύοντας με τους φίλους του, ξαναθυμήθηκα τις σειρές που έβλεπα εγώ μικρή. Παιδικές σειρές με τις οποίες απλά διασκεδάζαμε, χωρίς να τρελαινόμαστε κάθε φορά που τις βλέπαμε. Και παρότι και τότε, υπήρχαν παιδικά που είχαν κάποιας μορφής βίας, δεν ήταν όπως οι σημερινές σειρές. Ήταν, μάλλον, πιο αθώες. Παρακάτω γράφω τις πιο αγαπημένες, κάποιες από τις οποίες προσπαθώ να μάθω και στο γιο μου και την κόρη μου (ίσως και για να έχω τη δικαιολογία να τις ξαναδώ κι εγώ!!!!)

Στρουμφάκια

smurfs
Νομίζω ότι τα στρουμφάκια αποτελούν πλέον διαχρονική αξία. Ακόμα και σήμερα τα παιδάκια τα λατρεύουν και γελάνε με τα ίδια, παλιά επεισόδια καθώς δεν υπάρχουν καινούρια. Ο Παπαστρούμφ, η Στρουμφίτα, ο Γκρινιάρης, ο Σπιρτούλης, ο Χαχανούλης και όλα τα άλλα Στρουμφ χαρίζουν στιγμές γέλιου και αναμνήσεων.
Φρουτοπία

froutopia
Και ποιος δε θυμάται την υπέροχη φρουτοπία; Ο Αιμίλιος το μήλο, ο Βρασίδας το κρεμμύδι, ο Θάνος το κολοκυθάκι, η Μάτα η ντομάτα, ο Ανανίας το πεπόνι και τα άλλα φρούτα και λαχανικά, που ζούσαν σε αυτή τη μαγική χώρα ανατολικά του Πιπερού.
Αστυνόμος Σαΐνης

sainis
Ο πιο γκαφατζής αστυνόμος που έχει υπάρξει ποτέ. Με τα τρελά του εργαλεία, που βγαίνουν από τό καπέλο του και το χέρι του. Πάντα, όμως, τα καταφέρνει χάρη στην πανέξυπνη ανιψιά του Πένι, και το σκύλο του Μπρέιν, που είναι οι φύλακες αγγελοί του.
Θαντερκατς

thundercats
Θαντερ.... Θάντερ.... Θάντερ.... Θάντερκατς! Και το σπαθί μας μεγαλώνει, και ο Λάιον γίνεται σούπερ ήρωας. Κι ας είμαι κορίτσι, ήταν και παραμένει μια από τις πιο αγαπημένες μου παιδικές σειρές.
Χελωνονιτζάκια

xelononitzakia

Τέσσερις μεταλλαγμένες χελώνες, ο Ντονατέλο, ο Ραφαέλο, ο Λεονάρντο και ο Μικελάντζελο, ζουν στους υπονόμους της Νέας Υόρκης, με το δάσκαλο τους, τον ποντικό Σπλίντερ και πολεμούν τον κακό Σρέντερ.
Κάντυ Κάντυ


candy candy
Μια σαπουνόπερα για μικρά κορίτσια, τα είχε όλα:δράμα, χιούμορ, έρωτες, δολοπλοκίες. Δύο αγόρια, τον Άντονυ και τον Τέρυ να διεκδικούν την Κάντυ, που περνάει δύσκολα από μικρή ηλικία. Εχω ήδη σε dvd και τα 115 επεισόδια και περιμένω να μεγαλώσει η κόρη μου να τα δούμε. Απλά υπέροχο!
Μικρό μου Πόνυ

mikro mou pony
Μια ομάδα από μικρά, πολύχρωμα Πόνυ που ζουν σε μια μακρινή και ονειρική κοιλάδα. Πολύ συχνά τα επισκέπτονται η Μέγκαν και τα αδερφιά της, που αγαπούν πολύ τα γεμάτα καλοσύνη, ευγένεια και αγάπη πόνυ. Όλοι μαζί θα ζήσουν περιπέτειες πέρα από κάθε φαντασία.
Του κουτιού τα παραμύθια

tou koutiou ta paramythia
Πρωταγωνίστρια, ένα μικρό κορίτσι, η Παρασκευούλα, που κάτω από το κρεβάτι της είχε κρυμμέννο ένα μεγάλο κουτί, γεμάτο παραμύθια. Τέσσερις φιγούρες, φίλοι του κοριτσιού, έλεγαν ιστορίες από κάθε γωνιά της γής. Ο Ρούχλας, ο Φιόγκος, ο Σεβαστιανός και η Μελιά.

Νομίζω ότι όλοι θέλουμε να γυρίσουμε λίγο πίσω, να ξαναγίνουμε λίγο παιδιά, και να θυμηθούμε αυτές τις αγαπημένες σειρές που μας ταξίδευαν στα παιδικά μας χρόνια.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου