Σελίδες

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΤΙ ΑΘΛΗΜΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;


athlitismos


Είναι ένα από τα ερωτήματα που με βασανίζουν μόνιμα. Τι ταιριάζει σε κάθε ηλικία, με τι κριτήριο πρέπει να διαλέξω, αν θα είναι σωστή η επιλογή μου. Και πάντα στο πίσω μέροςς του μυαλού μου έχω το άγχος μήπως επιβάλω, εν αγνοία μου, αυτό που εγώ θέλω στο παιδί μου. Δηλαδή, τρελό μπέρδεμα!
Μαζεύοντας τις χιλιάδες, πλέον, πληροφορίες που υπάρχουν παντού, κατέληξα ότι αρχικά πρέπει να υπάρχει μια κατηγοριοποίηση με βάση την ηλικία. Ετσι, λοιπόν:
- Για παιδιά 2-5 ετών ιδανικά θεωρούνται το κολύμπι, η γιόγκα και ο χορός. Πιο αναλυτικά:
  • το κολύμπι α) κάνει καλό στα παιδιά με ιστορικό άσθματος
                        β) βοηθά στις αρθρώσεις και τα μυοσκελετικά προβλήματα
                        γ) συμβάλλει στην ενδυνάμωση των μυών.
  • η γιόγκα  α) προσφέρει στα παιδιά ευλιγισία, δυνατότητα συγκέντρωσης και ισορροπίας.
                      β) βοηθάει τα υπερκινητικά παιδιά και τα παιδιά με ελλειμματική προσοχή.
  • ο χορός  α) μαθαίνει τη σωστή στάση του σώματος
                    β) το παιδί αποκτά αυτοπεποίθηση, πίστη και αφοσίωση.

- Για παιδιά 6-8 ετών ιδανικά θεωρούνται τα ομαδικά σπορ, το τένις και οι πολεμικές τέχνες. Πιο αναλυτικά:
  • τα ομαδικά σπορ  α) μαθαίνουν στο παιδί την συνεργασία και την αυτοπειθαρχία.
                                      β) διδάσκουν την ευγενή άμιλλα.
  • το τένις   α) προσφέρει καλύτερη ενέργεια
                     β) δίνει στο σώμα μια πλήρη άσκηση
                     γ) δίνει ευλιγισία
                     δ) βοηθάει στην ενδυνάμωση των οστών
                     ε) εξασκεί το συγχρονισμό ματιού-χεριού.
  • οι πολεμικές τέχνες: πρέπει να διαλέξουμε την κατάλληλη για το παιδί μας, αλλά και να προσέξουμε να βρούμε το σωστό δάσκαλο.

Το σπουδαιότερο είναι να μυήσουμε το παιδί μας από μικρό στον αθλητισμό. Όλα τα παιδιά πρέπει να αθλούνται και να διοχετεύουν την ενέργειά τους σε αυτό που τους αρέσει για να είναι πάνω από όλα υγιή και ευτυχισμένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου